ترویج همجنس گرایی و انتقام از امامت در شبکه بهائی ت

وقتی که علی محمد باب گفت: انا استحیی ان اقول حکم الغلمان (من حیا می کنم از اینکه حکم لواط را بگویم) برخی او را شخصی با حیا و … خواندند، غافل از آن که این حیا روزی کار دستشان خواهد داد و غافل از اینکه پشت این حیا عده ای قصد صفا دارند. گروهی می خواهند با ترویج این صفاهای حیوانی گروهی را به اباحه گری و … بکشانند و فطرت انسانی را خدشه دار کنند.

این حیا کار را به جایی کشاند که امروزه بابیان یا به اصطلاح بهائیان به ترویج همجنسگرایی می پردازند. آیا پیامبر، امام یا حتی باب امام حق دارد که بر اثر حیای بی جای خود، جامعه ای را به فساد و تباهی بکشاند؛ مگر حکم الاهی جای حیا به خرج دادن است.

به گزارش ادیان نیوز، در شامگاه روز شنبه، بی بی سی فارسی با حضور آرش نراقی، حسن یوسفی اشکوری و سروش دباغ به بحث و بررسی پیرامون جایگاه همجنس گرایی در اندیشه روشنفکری دینی پرداخت که حاوی نکات بسیار در خور توجهی است.
در این نشست حسن یوسفی اشکوری با تکرار رویه های قدیمی سایر دوستان باصطلاح روشنفکرش مدعی شد که به لحاظ موضوع شناسی اساسا همجنس بازی “لواط و مساحقه “نیست و بر این ادعای کثیف خود اصرار کرد، این درحالی است که مطابق ابتدایی ترین اصول اخلاقی همجنس گرایی عملی شنیع و غیر انسانی شناخته می شود.
درحالی که رسانه بهائیان سعی میکند تا خود را بادیدگاههای معتدل و میانه روانه معرفی کند امثال این برنامه حضور نا متعارف و غیر اخلاقی بی بی سی در جامعه انسانی ایران را برجسته تر از قبل میکند و نشان میدهد تا چه میزان این بنگاه آرمان های عمومی و مشترک صهیونیسم بین الملل را دنبال میکند.
در ادامه این اظهار نظرها آرش نراقی با وارد شدن به بحث غدیر ادعا کرد که امامت در شیعه مانند خلافت در اهل سنت “منسوخ”شده است و این اظهارات وی مورد استقبال مجری و سایر شرکت کنندگان در این نشست قرار گرفت ، خصوصا یوسفی اشکوری ادعا کرد که نظام امامت بنوعی ساختگی و فاقد ویژگی های تاریخی می باشد و ناشی از تحولات قرن چهارم می باشد.
حمله همزمان کارشناسان برنامه پرگار بی بی سی به غدیر و امامت و همچنین دفاع و بهانه تراشی برای زیست بدون دردسر همجنس گرایان نشانه ای از پیوند جریان های ضد اخلاق و هنجار ستیز در دشمنی با فرهنگ و فکر شیعه است، مضافا بر اینکه در برنامه هایی اینچنین یکسویه و ناعادلانه محتوای اصیل اندیشه دینی با حضور اشخاصی ازین دست که سرسپردگان اندیشه رو به اضمحلال غرب می باشند ، مورد غفلت قرار میگیرد و مخاطب در وضعیتی ناعادلانه تنها به مشتی ادعای سیاسی دسترسی دارد.

10 Comments

  1. من بارها شبکه های مخالف اسلام و ایران را دیده ام . هر موقع بودجه کم می آورند به اسلام و خصوصا تشیع حمله ور می شود و بابت این عمل زشت از دشمنان اسلام ناب محمدی تامین می شوند.

  2. az shoma khahesh mikonam ke hamishe haghighat ra begoeed..ya agar gaman mikonid ke anche minevisid va migoeed haghighat darad ,tahghighate naghese khod ra kamel konid.ba irade tohmat va dorogh be afrad nemishavad kasbe roozi kard.lahzaee be anche mikonid fekr konid.motmaeenan afradi ke matalebe shoma ra mikhanand ,anghadr dark darand ke matalebe sithaye bitarafe digar ham bekhanand.

  3. سلام
    در جای دیگری از سایت هم عرض کردم در بند 72 کتاب اصلی بهائیان یعنی اقدس امده “حرمت (یا قد حرمت) علیکم بیع الاما و الغلمان” که رسما آن را حرام اعلام کرده
    البته این نظر قبل رویت سایت توسط بنده بوده
    در ثانی چطور به بهائین ایران اثبات کنم که این شبکه ها بهائی هستند، شما چطور فهمیدید؟
    بدرود

    • علیکم السلام
      – بیع در بیع الاما و الغلمان به چه معنایی می تواند باشد، فرهنگ های لغتی چون العین، مجمع البحرین، تاج العروس، لسان العرب، فرهنگ ابجدی و … همگی بیع را به معنای خریدن گرفته اند، بیع الشیء، یعنی آن چیز را خرید.
      حال به نظر شما، معنای بیع الاما و الغمان جز این است که خرید کنیز و برده حرام است؟ و این معنا ربطی به حرمت لواط و همجنس بازی ندارد. حرمت خرید غلمان با حرمت لواط دو چیز جداگانه است.

      – اما اینکه فرمودید از کجا بفهمیم که برخی شبکه ها بهائیند:
      به تیراژ اخبار و گفتار شبکه های مورد نظر نگاه کنید:
      • بهائیت، آیینی است که توسط بخش‌های سکولار جامعه اسرائیل …
      • کسری ناجی از شمال اسرائیل گزارش می‌دهد …
      • یکی از دوستان خوب من بهایی بود …
      این‌ها رپرتاژ آگهی‌های خوش خدمتانه‌ای است که انگلیسی‌ها، حداقل یک روز در میان در حمایت از دوستان بهائی بر روی آنتن می‌برند.

      • سلام
        به نظرم در رابطه با الغلمان در این حکم حق با شماست.
        اما از میرزاحسینعلی نوری اثار دیگر هم در توضیحات موجود است و نیز از عباس افندی و شوقی ربانی که هرگز این اعمال را مجاز ندانستند. به هر حال تنها مجازات اعمال نامعلوم است ولی مکافات در درگاه الهی همچنان در اثار بهائی موجود است.
        تنها مشکلی که فعلا هست نبود حد این احکام است که تا نبود حکومت بهائی به آن نخواهیم رسید.
        متشکرم از توضیحات شما.
        بدرود

        • دوست عزیز، در همه ادیان پیش از حکومت احکامشان نازل میشد، در بهائیت بر عکس است، اول حکومت تشکیل می دهند، بعد احکام صادر می کنند… جالبه!
          در ثانی مگر نه این که بهائیان داخل در سیاست نمی شوند، حکومت داری و تشکیل حکومت، به نظر شما یک امر سیاسی نیست؟

          • سلام
            جوابی که به افشین فرمودین در مورد دیگر ادیان درسته. اما دینی که ادعای متحد کردن افراد جهان رو داره نمیتونه پیشاپیش احکام رو به نسبت فرهنگ یک جای زمین بده بعد بگه حالا باید بیاین و همگی همین رو بپذیرین. انحصارگرایی هرگز به اتحاد نمیرسه. بشر هم به جایی رسیده که اگه صلح و اتحاد نیاد دمار و ویرانیش حتمیه. اما هرگز نباید توقع داشت با اسباب زور در مردم رغبت ایجاد بشه عدالت با شمشیر مقدوره اما اتحاد نه. حکومت جهانی هم مشروعیت میخواد هم مقبولیت. جهان در هر سال چندین برابر عمر هزارساله اسلام در تغییره. همون طور که قبله میتونه وسط کار عوض بشه احکام دیگر هم میتونه. در اسلام عدد اینگونه احکام کمه چون تحولات هم کم و بطئی بوده. و امکان ارتباطات ضعیف بوده مرجعی مثل بیت العدل نمیشده تشکیل بشه و گرنه همانطور که عصمت به امام موهبت شد به یک مجمع هم موهبت میشد. نگین دین ما و دین شما. الان که میگم در اسلام اینطور بوده و … دارم به دین خدا برای همه مردمان که از حدود 632 میلادی تا 1260 قمری برقرار بوده وصفی میگم. دین مال همه است. نه من و شما. مگر کسانی که خود را محروم کنن.
            خداحافظ.

          • سلام
            دوست عزيز، بهائيت چه قدمي در اتحاد اديان بر داشته است، جمله معروف عباس افندي را كه لازم نيست دوباره بگويم: (خلق الله البقر…)
            بعدش هم يعني ما به زباني صحبت بگوييم كه مخاطب نيفهمه، عقايد و مذهب شرعي و عقلي اديان الاهي را نفي كنيم و … چون ادعاي جهاني بودن داريم، عقل شما اين را مي پذيرد يا اين گونه اديان متحد مي شوند؟ شما تا به حال ديده ايد كه به كسي فحش بدهيد، او با شما دوست شود؟ (البته ما اين را از مردان خدا ديده ايم، در احوال امامان معصوم (ع) چنين رويدادهايي هست)

            به نظر شما اتحاد دروغين، كارساز است، بهائيت در اين صد سال چه كرده، چند دين را متحد كرده است؟ كجا مقبوليت عمومي و مشروعيت همگاني دارد؟ آيا كشوري را سراغ داريد كه بهائيت در آنجا اكثريت باشد؟
            آيا جز اين است كه حكومت جهاني وعده اسلام است و با مهدي موعود (عج) محقق مي شود؟ آيا شما خلف وعده از خداي سبحان سراغ داريد؟
            فرموديد: (جهان در هر سال چندین برابر عمر هزارساله اسلام در تغییره)، اسلام چه نيازي را برآورده نكرده است، در برابر كدام خواسته جهان درمانده است؟
            احكام چه ربطي به قبله دارد؟ شما از اتحاد آمديد و به احكام رسيديد، هر چيزي جاي خود باشد بهتر نيست!
            احكام آن چيزي است كه خدا مي خواهد، بر همين اساس است كه در مواردي كه ضرورتي پيش مي آيد، به انسان اجازه داده كه حتي برخي از محرمات را انجام دهد، مثلا وقتي جان انساني در خطر است و غذايي براي خوردن ندارد، مي توان به اندازه نياز براي زنده ماندن، غذاي حرامي را بخورد؛ وقتي نمي تواند نماز ايستاده بخواند، نشسته، بلكه خوابيده بخواند و …
            دوست عزيز، بيت العدلي كه سالهاست نتوانسته حكمي را براي ازدواج با محارم بيان كند، به نظر شما كارايي دارد؟ آيا اين مجمع مي تواند نيازهاي بشر امروز را بر آورده كند؟
            چه ربطي ميان 632 مبلادي و 1260قمري است؟ آيا منظوري از اين اعداد داريد؟

            نه من و نه هيچ كس ديگري نمي تواند دين را براي خود بداند، دين براي هدايت بشريت آمده است، نه براي خوش آمد من و شما!

            عصمت موهبت الاهي است به اشخاص ويژه، راستي پيامبر بهائيت هم عصمت داشته است؟؟؟

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*


پنج × دو =